HTML

szarlemezek

szarlemezek

Friss topikok

  • májgúnár: @deftones: Na legalább már tudom hogy ez zöld :D Köszi (2011.03.04. 23:40) Isten háta mögött: Az Ű lemez
  • májgúnár: @deftones: Köszönöm a hozzászólásodat. Ne félj, épp gondolkodom azon hogy egy külön posztot írok a... (2011.03.04. 23:37) SZARSZÁM

Linkblog

Archívum

Isten háta mögött: Az Ű lemez

2011.03.03. 00:25 májgúnár

  Sokat gondolkodtam azon hogy mennyi értelme van egy ilyen fajta blog készítésének, de végül is  nem látok semmi kivetni valót abban, hogyha az esetleg agyon hájpolt albumokat vegyem terítékül fikázás szempontjából. Nem magyarázkodom, és amúgy is utálom a bevezető szövegeket, úgyhogy bele is vágok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenki nézze meg ezt a képet. Várok egy kicsit........................

 

Oké. Gondolom sokan néztek egy nagyot, mikor az ISTEN HÁTA MÖGÖTT nevezetű zenekar előrukkolt eme csodálatos, minden igényt felülmúló reprezentatív albumborítóval. Szóval mit is látunk? Adott egy zöld (de én színvak vagyok úgyhogy lehet hogy kék, leszarom) háttér, aminek a közepére nyomtak egy fotosoppos radírt, és beillesztettek egy szintén zöld színű nyomtatott Ű betűt (Plussz némi effekt). Ez eddig szép és jó lenne....................... De nem is szép nem is jó, mert egy baszott blődség. Igaz a kevesebb néha több, de az hogy egy banda nem először ilyen nemtörődöm szar albumborítokat ad ki (B+ a kényelmetlen is mi a f*sz volt?!) egyenlő a rajongók pofánszarásával /Lásd Óriás is, de arról még írok a későbbiekben/.Hosszabban nem is akarok erről beszélni, mert még ennyit sem érdemelt.

Mivel a zenekar többi albuma úgy ahogy elment, ezért nem is nagyon vetném velük össze ezt a hányadékot. Hazudnék ha azt mondanám hogy érdektelenül álltam hozzá ehhez az albumhoz, sőt meglehetősen vártam.  És mit kaptam?

Első hallgatásra természetesen szar volt, mint a többi IHM lemez, csak az a különbség hogy az Ű 20. hallgatásra is szar. Egyszerüen nem akart a barátom lenni, sőt pár hallgatás után úgy éreztem mintha direkt sértegetne az együgyüségével.  Léha tempója, tompa hangzása egyszerűen elálmosít. Ebben a lemezben a többi nyalis kritikával szemben semmi zseniális sincsen. Sőt ez az új szintis tag beintegrálása a lehető legnagyobb hülyeség volt. Mind az alig akarom-ban, vagy a sakter-metszés-ben lévő szintianyag olyannyira förtelmesen hat az alap zenei szférára, hogy egy esetleg elfogadható számból csinálja meg önmaga paródiáját. A szövegek persze most is értelmezhetetlenek. Kódnyelven beszél, elvárja hogy amit ő zöldnek mond azt mi pirosnak értelmezzük, vagy aminek akarjuk (fúú ettől agyfaszt kapok). A hídavatás egy szenvedés, a v.m.f.m.a.n zsibbaszt, az áttelelést talán még végig sem halgattam, na jó nem taglalom a többit. Egyrészt sérti a fület a zene, másrészt sérti azt a sok tehetséges munkanélküli grafikust akik biztos jobb borítót készítettek volna ez a házilag 2 perc alatt összehányt valaminél. De ez nem is lényeg hogyha a tartalom sem ér többet egy Ű betűnél. Sokat röhögök a fórumokon mikor azt látom hogy mennyire ajnározzák ezt a lemezt, holott nem tetszik ló*asznak sem, csak ma már mindenki annyira ki*aszott alternatív akar lenni hogy még a szart is lenyelik. Mert ugye mennyire divat hazai ándörgránd zenét hallgatni (egyébként nem azért is underground merthogy elvileg nem divat? Na mind1).  

Az meg szánalomra méltó, hogy megcsinálnak egy popdiszkó számot csak azért hogy bemondják a nevüket néha egy legalja rádióban. Komolyan mondom néha úgy érzem minta a Magyar rockzenei színtéren belül lenne egy anomália aminek következményeképp az ilyen zenekarok ahelyett hogy kihasználnák azt a teljesítményt ami bennük van, beágyazódnak egy idő után ebbe az egyre rothadóbb MAGYAR ZENEI KULTÚRÁNAK nevezett förmedvénybe aminek pl. a viva tv, és az MR2 is főbb képviselői. Persze az sem lenne hátrány ha profi zenekarként adnák a koncertjeiket, mert nem titok hogy borzalmasak az élő koncertjeik. Tele vannak bug-okkal, sőt néha még azt is elfelejtik hogy épp melyik számot játsszák ( bár véleményem szerint főként Palika az aki nincs képbe ). Jó tudom hogy ez jellemző a legprofibbakra is de arányait tekintve az IHM az élvonalban jár. Itt egy példa. És most lehet engem fikázni mert.......... Ez egy kibaszott nagy kamu volt :D:D. Természetesen a kedvenc bandáim közé tartozik az ihm, és imádom ezt a lemezt, csak gyakorlásképpen a többi poszthoz, olyan lemezt fikáztam amit szeretek, és ez a legnehezebb. Hamarosan már tényleges kritika lessz. csá

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szarlemezek.blog.hu/api/trackback/id/tr82705995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr von Kartz 2011.03.03. 14:55:58

"nem látok semmi kivetni valót abban, hogyha az esetleg agyon hájpolt albumokat vegyem terítékül fikázás szempontjából."

na, itt hagytam abba az olvasást

variációk a fenti témára:
"nem látok semmi kivetnivalót abban, ha esetleg az épp agyonhájpolt albumokat elővegyem és leminősítsem."
"nem látom akadályát hogy kicsit lefikázzam azokat a lemezeket, amik épp az össznépi hxpe miatt lettek az egekig magasztalva."
"semmi kivetnivalót nem találtam abban az ötletben, hogy terítékre kerítsem azokat az albumokat, amiket mások egekig magasztalnak, hogy aztán fikázzam őket kicsit.

aki blogot akar csinálni, tanuljon meg előbb fogalmazni. ha nem tud, álljon vissza a kapanyél mellé.

májgúnár 2011.03.03. 19:04:17

@Herr von Kartz:

Tiszteletem: Örülök hogy az első kommentem már meg is érkezett.
Amúgy itt saját magadat idézed, mert engem biztos nem. Nézd meg még egyszer mit írtam. Mindenjót

Herr von Kartz 2011.03.03. 20:25:20

nem látok semmi kivetni valót abban, hogyha az esetleg agyon hájpolt albumokat vegyem terítékül fikázás szempontjából.

ctrl c ctrl v, a lap tetején jelöltem, ide meg másoltam, én írtam volna a szöveget? nemár

deftones 2011.03.04. 21:58:03

:D ez nem kritika, hanem egy szarul összerakott véleményhalmaz... bocsi. Ennyi erővel csinálhatnék blogot, ahol megírom ésszerű indoklás nélkül, hogy szerintem miért szar a zöld szín :O

májgúnár 2011.03.04. 23:40:13

@deftones: Na legalább már tudom hogy ez zöld :D Köszi
süti beállítások módosítása