HTML

szarlemezek

szarlemezek

Friss topikok

  • májgúnár: @deftones: Na legalább már tudom hogy ez zöld :D Köszi (2011.03.04. 23:40) Isten háta mögött: Az Ű lemez
  • májgúnár: @deftones: Köszönöm a hozzászólásodat. Ne félj, épp gondolkodom azon hogy egy külön posztot írok a... (2011.03.04. 23:37) SZARSZÁM

Linkblog

Archívum

pillanatkritika: Óriás- gyün meg a hullámok

2011.03.05. 01:06 májgúnár

 Az Isten háta mögött és az Óriás között egy különbség van. Kéremszépen ez egy akkora különbség, amekkora épp elég ahhoz, hogy az Óriás egy válasz legyen arra a kérdésre, amit egy Gran Mexican Warlock koncerten tennének föl nekem.

- Eccsém!! Ennél van lejjebb?

Szóval ezt a különbséget úgy hívják hogy Egyedi Péter.  Mikor először meghallottam a fát dönteni c. számot, azt hittem hogy valami új töketlen vivafelfedezett group, akiknek lessz max. 2 számuk és rájönnek hogy inkább visszamennek dolgozni, mert a kutya sem kiváncsi rájuk. De nem így lett. Persze közbe kiderült számomra hogy itt azért nem akárkiről van szó, hanem az ANNABARBI :D:D:D nevezetű megagiga produkció front emberéről bázzzzeeeee(Máig szégyellem magam hogy ezt nem tudtam). Ma persze csak a bohóca annak az underground buzulásnak ami idehaza van. 

Szóval akkor egy kicsit a zenéről is írnék.

 Ugyancsak vessetek egy tekintést erre a képre. Várok.

 

Aki nem tudná, ez a Jön c. lemez borítója. Adott egy fehér háttér és benne egy rózsaszín/piros megatron ami éppen maszturbál a gigantikus gitáralakú f*szával. Alatta magyar helyességgel hogy ÓRIÁS. Mikor megláttam, már éreztem az 1 hetes alsógatyában poshadt f*sz szagát-*buzikölni*-. De ez nem tántorított el attól hogy ellopjam internetországból az albumot. Szóval ki is csomagoltam az én kis .rar fájlomat és elindult az a kellő hő. Az a grunge-os langyulás még el is ment volna, amivel indul az album, de a mi Pítörünk hangja elrontotta az egészet. Legszivesebben letöröltem volna egyből a picsába, de ha ellopok egy csokit, azt meg is eszem, úgyhogy ami nem öl meg az erősebbé tesz elvén, végighalgattam. Az anyag elég, ollózó, szájon át mind lehetne még jó is, ha nem lenne benne valami hihetetlen homoszexualitás. Mind a szövegek, mind az énektémák (főleg Pítör orrhangjából adódóan), kellemetlen helyzetbe hoztak hallgatás közben.

"Csillagport törlök a könyökömön és ömlik a vákuum ahogy érzem......."

"Jóbarát mondd, merre jár most a hajód?Így úsznom kell a Túlpartra át szájon át kell túlélnem ezt a szorítót"





 

 

Nem sokkal különbözik a helyzet, ha a példák hullámokra c. lemezt vesszük elő. Ez a bóritó is..... Hullám bázzze. Nem kommentálom, mert saját magamat ismételgetném. Itt is jó a hangszerelés, vannak elfogadtható témák, de még mindig hallgathatatlan, mert jön Pítör és facepalm..... A szöveget homoerotikus mondanivalóján nem változtattak, magyarán a koncepció nem változott, csak az évszám. Én nem hinném hogy az Óriásban bármelyik tag is vonzódna a saját neméhez, viszont ha nem értelmeztem rosszul, akkor van egy-két szerelmes nóta és olyan érzésem van mintha egy férfit szólítanának meg a szavak. De ennyit erről. Nem akarom ezt tovább firtatni. Amit még nem hagyhatok kétség kívül az az, hogy a mi Pítörünk bizony néhol bele-bele markol és elvesz stílusjegyeket saját zenésztársától Pálinkás /migirimigiri/ Tamástól. A megfejtésre váró mondanivalója, értelmileg ambivalens, néhol értelmetlen összefüggések a szövegekben, mind Palika védjegyei, és szerintem nem véletlen hogy éppenséggel Pítör is használja eme eszközöket (Aztán lehet pont fordítva van. Kitudja. De valamelyik sumákol az biztos.) 

Visszatérve a hullámokra. Én ha TE lennék, megkérdezném magamtól hogy mi a faszért hallgattam meg a hullámokat, ha már a gyün sem tetszett.......... Hát azért mert az Óriás jövőbeli albumaival nem vagyok hajlandó foglalkozni, és mivel az Óriás eddigi tevékenységébe bele tartozik, nem akartam egy albumról elfogult véleményt kialakítani míg nem hallottam a másodikat. És igen végigszenvedtem, és nem haltam meg.....De erősebb sem lettem.

Az alábbi videót azért még beágyaznám ide, mert az adott fülledt, füstös helyen elhagyja egy pillangó a mi Pítörünk száját 4:00-nál.

 

Ne bizonyíícsáá te itt semmit bááázeeee. Inkább vegyük előőő a falloszt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarlemezek.blog.hu/api/trackback/id/tr552711679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása